Curtain Pole Store Reviews

4.76 Rating 1,795 Reviews
95 %
of reviewers recommend Curtain Pole Store
Merchant Metrics
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
95%
Accurate And Undamaged Orders
Greater than 94%
Customer Service
Communication Channels
Email, Telephone, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Customer Service
4.91 out of 5
Read Curtain Pole Store Reviews

About Curtain Pole Store:

Curtain Pole Store is a family run online business bringing to you a diverse range of high quality, affordable curtain poles and accessories. We pride ourselves on offering you the best prices available online for your curtain poles.

Visit Website

Phone:

0345 2577 900

Email:

sales@curtainpolestore.co.uk

Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
Not put them up yet
Posted 1 week ago
All good thanks
Posted 3 weeks ago
I bought a bay window curtain pole a few months ago. It looks great! I approached the team as I was really struggling to open/close the curtains without lots of tugging and coercion, and they were quick to respond with a solution. This was helpful to a point but I do find that the nylon insert in the passing rings tends to fall out (which means the ring comes off the pole) and two rings will often get caught up with each other - both of these mean having to climb up to replace/disentangle rings. I do love the pole and finials but it is quite frustrating :-(
Posted 1 month ago
Good good good
Posted 1 month ago
Good quality product delivered swiftly
Posted 2 months ago
Lovely selection, slight damage (factory assume as well packed) but needed to use so put to wall side...otherwise would have 5
Posted 2 months ago
Great product, strong blind and looks lovely. Would definitely order again. There was just a delay in dispatching but that was due to COVID.
Posted 2 months ago
Nice pole but the final connection of two larger poles together is faulty.
Posted 2 months ago
Dear Customer,

Thank you for providing this review. You have been generous giving us a 4 star considering that you have an issue with the finial. May I ask that you contact us directly by email to provide an image of the faulty part. We take pride in our service to our customers and so we would like to offer you a replacement on the damaged part. You are not expected to make do with a damaged finial.
I look forward to your response.
Kind regards,

Manny
Posted 2 months ago
Pole arrived as promised and as ordered. Only issue was the mounting brackets needs adjustment to get the pole level.
Posted 2 months ago
I choose Curtain Pole Store because of their lovely colour collection, various finials & finishes. Prompt Order placed after my payment & delivered as promised.
Posted 2 months ago
Hello,

We have asked for this review to be investigated as your claims of emailing in and phoning us is false.

We take pride in our company and would act quickly if you had an issue with your order.

I will contact you directly regarding this matter.

Kind regards,

Manny
Posted 2 months ago
..................
Posted 3 months ago
efficient and prompt delivery
Posted 3 months ago
The service and delivery was very good and prompt. My only concern is that I ordered a 35mm wooden pole in French Grey and the paint chipped quite easily when it was installed, we also had ordered 28mm pole the same and that was perfect. I was wondering if we could get a touch up paint? Apart from this they look really good.
Posted 3 months ago
Very helpful
Posted 4 months ago
Has parts missing that were quickly replaced. No hassles
Posted 4 months ago
Good customer service
Posted 4 months ago
Good quality and good service
Posted 4 months ago
Initially, my curtain rings arrived, but the curtain pole didn't. I emailed the office and got a very prompt response from Manny who resolved the issue straight away and 2 days later I had the curtain pole. He was very pleasant to deal with, resolved the matter immediately and made me feel like a valued customer. The product is of high quality and exactly what I needed. I would order from them again.
Posted 5 months ago
Product and delivery fine. But how can delivery cost of £7.85 for a packet of 30 pole rings
be justified?
Posted 5 months ago
Arrived on time but there was a split in the pole.
Posted 5 months ago
Curtain Pole Store is rated 4.76 based on 1,795 reviews