Curtain Pole Store Reviews

4.8 Rating 2,721 Reviews
95 %
of reviewers recommend Curtain Pole Store
4.8
Based on 2,721 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier
Average Delivery Time
Within 5 Days
On-time Delivery
95%
Accurate And Undamaged Orders
95%
Customer Service
Communication Channels
Email, Telephone, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Customer Service
4.9 out of 5
Read Curtain Pole Store Reviews

About Curtain Pole Store:

Curtain Pole Store is a family run online business bringing to you a diverse range of high quality, affordable curtain poles and accessories. We pride ourselves on offering you the best prices available online for your curtain poles.

Visit Website

Phone:

0345 2577 900

Email:

sales@curtainpolestore.co.uk

Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
Excellent range of long curtain poles. Ours arrived when forecast and couriers left the 3.5m long package in a sensible place out of the weather. Everything well packed.
Helpful Report
Posted 2 months ago
Very impressed with the product and super quick delivery. Would not hesitate to use you again. L. M. Seymour.
Helpful Report
Posted 2 months ago
Good service. Excellent product - best poles I have used.
Helpful Report
Posted 2 months ago
Lovely product, quite expensive but happy that it’s well made and wood.
Helpful Report
Posted 2 months ago
I liked the finish but was hoping that the metal looked a little darker. Also I would of preferred that the brackets were round as the pole and brackets are round in my bedroom. It looks more finished.
Helpful Report
Posted 2 months ago
Great service, thank you !
Helpful Report
Posted 2 months ago
Very happy with the 5 varying curtain poles we ordered. All arrived in good time and well packaged.
Helpful Report
Posted 2 months ago
Very pleased with the company. This is the second time I have purchased from them and I would do so again. There was a small issue with the order. When I contacted the Curtain Pole Store about it they rectified matters very quickly and efficiently.
Helpful Report
Posted 2 months ago
Good quality and nice looking poles. Have them all over our house, some of which have moved twice with us and as good as they were when new.
Helpful Report
Posted 2 months ago
Excellent products with excellent service and communication I would recommend and intend to purchase from them again
Helpful Report
Posted 2 months ago
Really good servp
Helpful Report
Posted 2 months ago
Received my curtain pole quickly and well packaged. Disappointed with the colour - it was not the pale cream that I anticipated, but I have kept it.
Helpful Report
Posted 2 months ago
Great quality and colour exactly as described. Black out effect is excellent!
Curtain Pole Store 5 star review on 3rd December 2023
Helpful Report
Posted 2 months ago
Fast delivery ,and excellent quality ,very good communication and returns service was also hassle free .
Helpful Report
Posted 2 months ago
The curtain pole arrived very quickly. Excellent packing and everything was delivered as per order. Thank you
Helpful Report
Posted 2 months ago
exactly what it says it is super value for money
Helpful Report
Posted 2 months ago
Ordered few items. Items shipped in two packages as learnt layer. When 1st package arrived with some of the items, shortage was queried. However, reply received from pole store had assumption that package was damaged hence shortage as all was dispatched ok. Dispatch point should communicate clearly to merchant if purchase have to be split into more than one package. This comms then should be passed to customer so all parties are clear what is sent, how it's packed etc to avoid confusion. Communication is a key. At the end all was received ok.
Helpful Report
Posted 2 months ago
Dear Yulia, Thank you for your review. All orders should be delivered in 1 journey by our courier and so we worked with them to ensure your missing parcel was delivered. However, we have already mentioned in our email confirmation that some orders are sent in more than 1 parcel. We will see how this can be repeated so it clear. Kind regards, Sales team
Posted 2 months ago
Really pleased with purchase good quality exactly what I wanted
Helpful Report
Posted 2 months ago
Excellent website, products and ordering process. Great communication and fast, secure delivery.
Helpful Report
Posted 2 months ago
I'D ENCOURAGE EVERYONE TO THINK TWICE BEFORE USING THIS COMPANY!!! Initially I ordered Curtain poles for a bay window which arrived but were rusty. Agreed for a new set to be sent. I can commend them on their speedy delivery, however once again poles were rusty. This is where the nonsense began. After 2 sets of rusty poles had been delivered i decided to cut my losses, get a refund and go elsewhere. I communicated respectfully and politely with Manny who I later established runs this company. He advised me the errors were in relation to trainee staff working in the warehouse who had not been correctly trained. I was asked to get rid of the set of poles myself which I refused to do as its not a simple case of putting the poles outside to be collected. I was assured the poles would be collected by a courier. I was then asked to provide pictures of the rust on both sets of poles even though I had already provided pictures and was then told my refund would not be processed until the courier had taken receipt of the rusty poles even though they had told me to dispose of the first set myself. After communicating the whole time respectfully, I'd had enough and just wanted my refund so I could go elsewhere. When I said to Manny I would be sharing my experience He said I would be slandering his company which was the icing on the cake. I explained to Manny what slandering meant and that was essentially accusing me of making false allegations about his company and my experience which is completely out of order and untrue. I appreciate that he may not have understood the word and how to use it, but to say I was slandering his company is completely unacceptable. As of yet this whole ridiculous experience has gone on for over a month and Manny still hasn't refunded me my money. All I can say is think long and hard before you use this company.
Helpful Report
Posted 2 months ago
Dear Neil, Thank you for your review. We tried our best to resolve the issue with you. Unfortunately the courier was unable to collect and we did struggle with this. Refunds are issued immediately once a collection is confirmed, however, in your case the collection never went ahead despite numerous attempts in arranging this. The reason why we worked hard tried to calm the situation down with yourself is because you were aggressive and this upset many team members working in the sales department. But we did not allow this to stop our support for you. You were refunded and so we advise that you check the correct bank for the refund. The poles should never have been sent as faulty. We apologized profusely for this and we tried our best to rectify the issue. Unfortunately, despite all of our efforts in staying in constant touch with you and explaining how the order went wrong (as some customers prefer honestly over lies) you were still aggressive towards us. We are grateful that the managing director managed to put an end to this with an immediate refund, apology email and agreeing that you can dispose the poles yourself as we could not find a courier to collect this, you were still unhappy with the outcome. The director politely reminded you the hard work us ladies put into helping you when you threatened a negative review. Have a lovely day. Kind regards, All the ladies from the sales team
Posted 2 months ago
Curtain Pole Store is rated 4.8 based on 2,721 reviews